Baby hush hush...

Tjaa!

Det blev en mysig kväll igår tillsammans med min mor. Vi grillade (trots regnet) drack vin åh satt åh pratade om precis allt : ) hundarna busade som tokar och männen var iväg och fiskade kräftor och drack öl ;P Robban drack dock ett par för mycket haha , han var som ett vrak när de kom hem förut. Men nu är vi hemma hos oss i stan , har myst och sovit en stund. Jag ska iväg till jobbet om en stund. Har verkligen ingen lust att jobba idag men jag skulle ev få gå hem tidigare idag , det lär inte vara så mycket att göra ändå - kallt , blåsigt som fan åh mulet liksom..

Robban och jag spenderade första natten ifrån varandra på 1 år och 5månader eller nåt inatt hihi...det var extra mysigt att ses imorse ♥ love you babie...

nehe nu ska jag lyssna på Hush hush en gång till sen fixa till mig lite..

Kommentarer
Postat av: carro

På Logistik Entrepenad, lager jobb! Allt bra med dig? Måste festa snart! :) Puss

2009-08-16 @ 19:31:51
URL: http://carolinespetz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0