Vilket folk det finns (?)

Tudiiloouu , så var ännu en dag avklarad. Idag har det ju varit underbart väder = massvis med folk på halvars : ) ganska skönt för då flyter timmarna på. Sen att det finns folk man skulle vilja köra upp glassen i ansiktet på är ju en annan sak! Idag fick vi skäll av en gubbe för att vi var 2 personer i luckan som tog emot beställningarna (vilket vi alltid är , åh vilket gör att allt går dubbelt så fort) , men näe det blev han förbannad över åh stod åh svor åh hade sig! Och sen beställer folk en sak åh så gör man den men neeej då mena dem ngt annat eller så sa dem inte alls det man ordnat (fast man är 150% säker på det) , men man får vackert bita ihop även om det inte är det lättaste ibland , herreguuud...

Min allergi har redan intagit sin plats också (läste att den gjort det på fler) men jag brukar inte känna av det så här tidigt. Men jag nyser åh har mig hela tiden trots att jag tar allergitablett varje morgon - hmm...

Slutade jobbet kl 7 , då promenerade jag hem med vånkan i luren åh vi bestämde oss för att åka åh käka , det var trevligt  : ) nu är jag nyss hemkommen , trött som tusan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0