Vidde den envisa :P

Har precis varit ute med Vidde i det fina vädret , han hittade en kotte som han tyckte var sjukt rolig! : ) Nu ligger han i sängen brevid mig åh sover. Det här med att få ligga i sängen är ett dilemma. Om jag/vi befinner oss i sängen men inte han så blir han helt tokig åh piper , skäller åh har sig hur länge som helst. Åh det går ju inte låta bli att tycka synd om honom. Men jag försöker vara "stark" åh låta han hålla på tills han blir tyst åh lugn åh då får han komma upp!

Första veckan sov han i sin bädd varje natt , nu senaste nätterna har han fått sova i sängen för att jag ska kunna sova. Jag vaknar hur många ggr som helst när han ligger i sin bädd av att han är ledsen åh piper åh nu räcker det inte med att klappa honom lite som det gjorde i början. . .det känns dumt att ha låtit honom sova i sängen eg , men ah jag vet inte det är svårt åh veta vad som är rätt , bäst osv : ) eg ska han ju kunna sova i sin egen säng....

Ska snart lämna honom till mamma , han ska vara där tills kl 4 då hämtar Robban honom. Men han verkar gilla att vara där åh busa med mammas hundar : ) hon har en liten blandras åh en chihuahua. . .

got to go..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0