Har du varit med min pojkvän (?)

Honey Im hooome : ) seg dag idag , inte mycket alls åh göra. Men det hade jag förstått redan när jag vakna. Vädret har ju inte varit det bästa , kallt även fast solen kikade förbi en sväng! Dessa dagar är inget bra , för har man inget åh göra en dag när man jobbar i en glasskiosk så kan ni ju gissa vad man ofta gör (?) - äter glass! Vart tog nyttigheten vägen,  dags åh skärpa till sig igen! Fia åh Cicci förgyller ialla fall mina dagar pretty good! Maria är ju en glädjefis hon också! ♥

Fick veta vad hon ville idag , hon undrade om jag hade "varit" med hennes pojkvän. Alltso typ haft sex med honom (?) Hon hade kollat igenom hans samtals specifikation åh han har tydligen ringt mitt nr. Jag har inte pratat med honom , men en jag känner måste ha ringt från hans mobil då jag fick veta att han umgås med denna person! Och OM jag nu skulle ha pratat med honom i telefon så förstår jag inte riktigt vad det har med otrohet att göra (?) Men för det 1:a så vet jag inte ens vem snubben är och för det 2:a så har jag världens bästa pojkvän som jag aldrig skulle göra ngt sådant mot! Kanske kan förstå hennes oro lite då han tydligen varit otrogen 2 ggr , men att misstänka otrohet genom att se att han ringt en person är väl att ta i lite kanske , men men ...Jag förstår inte ens hur man kan stanna hos ngn som varit otrogen , jag skulle aldrig kunna förlåta en sån sak åh aldrig komma över det heller...eg är det ju väldigt synd om denna tjej =/

Trött som tusan nu , Martin åh Robban sitter åh spelar Guitar Hero men hoppas de tröttnar snart ^^ , pratade lite med vånkan nyss , vi ska ev ses ihelgen åh grilla åh dricka lite vin : ) myys! Lena är aningen nyfiken på Vidde också hihi...

Kommentarer
Postat av: Glädjefisen

haha :D vilket roligt ord! Äntligen kan jag gå in och läsa din blogg dagligen igen :)

2009-05-06 @ 20:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0