Jag får bita mig i tungan rätt ofta...

Hey you! Nu har vi varit åh uträttat lite små ärenden , köpt allt vi behöver till lilla Vidar (ja, jag tror vi bestämt oss för det, men vi funderar fortfarande lite , Milton , Zingo mfl tål att tänkas på). Vi hade ju köpt en transportbur som passar jättebra när han ska vara med Robban på jobbet el om man ska resa iväg nånstans på Grizzly , men så idag när vi besökte rusta så hittade vi en mkt bättre åh även lite större bur som var 150 kr billigare så nu har vi bytt den gamla mot den på rusta + köpt matskålar , tuggleksaker , bajspåsar mm. Nu längtar vi bara en väldans massa tills på onsdag : ) hihi...

Robban köpte en kattleksak också , det är en råtta som hänger i ett snöre åh så hänger man den typ i dörrkarmen åh så piper/kvittrar den när katterna rör/slår på den. Vi har haft en sån förut men den gick sönder efter några dar. Denna höll i max 1 min sen blir det ngt fel på dem så den bara piper hela tiden nonstop! Så dåligt , de kostar ändå 60 spänn!

Gårdagen blev rätt lugn ändå , vi grillade ju åh sådär sen blev det Robinson åh tårta för att fira M lite. Sen skulle vi ju ev ha bowlat men det blev inte så. Vi våldgästade istället min brorsa åh Isabelle en stund :P

Nu ska jag försöka njuta av denna gråa söndag (vädret blir bra igen imorgon har jag hört?). Jag tycker verkligen inte om söndagar , de är så sega åh ah jag vet inte har iaf alltid avskytt dem..imorgon äre jobb som gäller igen åh ända till 20 =| men men , det är skönt att vara igång med nåt igen iaf : ) det känns bättre i hela mig...


Jag försöker tänka på vad jag säger,
men jag får bita mig i tungan rätt ofta..


Kommentarer
Postat av: Elin

ja, jag läste det på smhi:D kanske vi ses då, nellie följer med:) ni får lägga in bilder så fort ni får hem Vidar, nyfiken:D

2009-04-05 @ 20:19:52
URL: http://elinfredriksson.blogg.se/
Postat av: Leia

Mjo, finns ju en sak som är mycket godare än irish coffee. Kommer inte ihåg vad det heter, fast det är choklad, cognac & grädde istället. Så gott! :D



Roligt med valpsaker. & kul att få hem en liten bebis snart ;P



Det är bra tack!

Med dig med hoppas jag.

Kram

2009-04-05 @ 23:22:46
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0