längtar...

phuu , nu för första gången denna dag så sitter jag ner! Slutade jobba halv 7 , hem , handla , laga mat , diska , bädda rent , sortera tvätt osv. Jag är sjukt trött i skallen och i kroppen , mest i mina ben. Det måste vara att jag inte är van att stå så mkt som jag gör nu om dagarna , det är sjukt så mkt det värker i dem dåodå =| men jag vänjer mig nog , det var likadant för mig ibörjan när jag jobbade på lager åh stod 8 timmar om dagen...

Ska upp åh tvätta kl 7 imorgonbitti , ingen sovmorgon här inte. Men denna tvätt tid kan jag bara inte missa. Jag har väntat på den i 1 vecka om inte mer nu. Det lär bli en 5-6 maskiner att tvätta - suuuuuck! Så ni kan ju tänka er berget...Men jag får väl sova lite mellan maskinerna el nåt : )

Killen med lägenheten skulle ha hört av sig nu INNAN helgen , men det har han självklart inte gjort åh vi är inte direkt förvånande. Så antar att vi får stå där åh måla åh greja med alla möbler mm på plats. Lite jobbigt men vad ska man göra. Så ja , om det nu inte blir tidigare så flyttar vi nästa fredag , exakt en vecka kvar - längtar! : )

Imorgon blir det grillning åh lite dricka hos vonkan - mysigt c(=

sleep tight..

Kommentarer
Postat av: Leia

Vad äter du för sorts allergitabletter då?

Mysigt att du ska grilla, ät lite åt mig med ;)



Haha, så du kommer ihåg det!

Det roliga är ju just det att jag inte slutat. Det går bara inte. Smakar skräp utan sugrör!

Kramar

2009-04-24 @ 23:17:52
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Linnea Vennberg

Tack =) Liam är ju så himla mycket större, haha :)

2009-04-25 @ 11:34:23
URL: http://ihennsskor.blogg.se/
Postat av: Candra

Usch, liiiite avis e jag allt, hade velat vara med er =)

2009-04-25 @ 14:31:15
URL: http://redhed.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0