Kvällsupdate om vovvsen c(=

Nu har lillfisen (vi kan inte bestämma oss , Vidar el Milton) busat , sovit och kissat 1 gång ute och 2 inne. Vi gick ut med han direkt när han vaknat åh efter lite bus i gräset så kissade han - stolt - : ) han har druckit väldigt lite och inte ätit nånting yet , allt är så nytt och spännande kanske därför. Men imorgon hoppas jag att han knaprar i sig lite : )

Ena katten slog till han förut , utan anledning eg åh då blev han lite ledsen. Men annars har det gått väldigt bra med katterna , jag hoppas nyfikenheten för katterna lägger sig snart åh att de bara gillar läget , men de verkar så : ) jag förstår att de är väldigt nyfikna åh undrar vad det är för en liten sak som kommit till deras hem...

Kan tänka mig att natten blir "pipig" , men vi får se. Jag börjar iaf bli riktigt trött nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0