Just like my mother...

Jag har märkt att jag är precis som min mor på många sätt! Jag har svårt att hållakäften åh jag tar ingen skit. Åh resultatet av det blir ofta konflikter. Ibland kanske det är bättre åh vara tyst åh hålla med , men jag funkar inte så åh håller jag inte med så visar jag det ganska tydligt! För vissa människor är det säkert jobbigt medan vissa tycker det är en bra egenskap om man nu kan kalla det så... jag har funderat endel över detta ihelgen faktiskt , hur jag är åh fungerar hehe. Jag får ofta höra att jag är en hård tjej med skinn på näsan , vet inte om det är bra eller dåligt (?) kanske både -och...

Ska straxt promenera till jobbet , ser ut åh vara väldigt skönt ute idag : ) men vi hörs ev ikväll slutar inte förrn 20!

Puss puss..

Kommentarer
Postat av: mor

jag tror det är bra att vara som vi!!?? :)

2009-04-07 @ 20:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0