Jag orkar inte mer..

OH , jag orkar inte mer =| det värker i varenda kroppsdel åh jag är psykiskt utmattad! Jobbade till 20 , åh sen dess har jag packat , hjälpt Robban i nya lägenheten med det jag kunnat åh nu är jag "hemma" (=gamla lägenheten) igen. Eller hemma åh hemma , just nu är allt bara en enda röra åh jag känner mig inte hemma nånstans mer än på jobbet typ. Det känns som min fristad förtillfället! Jag hatar verkligen röra åh Oordning , när saker inte är där dem ska osv så ni kan ju tänka er hur jag känner just nu , jag får krupp! Åh stackars min älskling , han sliter med tapetsering åh målning 24/7! Kan inte säga mer än att det ska bli underbart när allt är klart åh på sin plats , då ska jag visa er lite bilder också...

Stort tack till Stina , Sandra åh Mamma som hjälpt oss med "grovstädning" mm ♥

Imorgon är det 1 maj , vilket är den kämpigaste dagen av alla på halvars typ. Inte vad jag är sugen på just nu men det är bara att bita ihop..börjar kl 12 åh innan det går flyttlasset :z

Kommentarer
Postat av: mamma.

varsegoo,det var ju stina o sandra som gjorde grovjobbet!

2009-05-11 @ 09:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0