Jag är en mammagris!

Hm , det är jobbigt att ha en bebis när den inte låter en sova som man vill! Men som sagt han är ju bara en bebis så det blir ju bättre : ) han är över förväntan ändå tycker jag. Skulle ha tvättat kl 7 imorse men efter att ha blivit väckt av Vidde redan kl 4:30 el nåt så råkade jag visst försova mig enda till 9 nånting. Får boka en ny tvätttid , nu hinner jag ändå inte med allt eftersom jag jobbar sen...

Ska snart duscha åh göra mig iordning , men först maila a-kassan åh sådär..

Mamma åh dem kommer hem imorgonbitti , men deras hemresa börjar redan idag kl 5. Ska bli skönt att hon kommer hem , även om vi inte ses varje dag så är det skönt åh bara veta att hon är hemma åh att jag kan träffa henne om jag vill hihi , - Jaa jag är en mammagris! : ) Imorgon ska hon även vara hundvakt åt Vidde , hoppas hennes hundar är snälla mot honom , Melker vet jag att han är det men Agnez är en liten biiatch , men det ska nog gå bra : )

förövrigt så vill jag bara flytta NU!


Kommentarer
Postat av: Carro

Halloj:) e de jobbigt me valpen?:) hehe. mycke på en gång, bebis, jobb o flytt! Joo snart ska ja ju hem, tiden går fort men jag känner att jag varit här länge, så känns roligt o skönt! Man orkar inte slappa snart lixom hehe:D Kiss<3

2009-04-15 @ 14:14:35
URL: http://wondergiirl.blogg.se/
Postat av: Carro

2009-04-15 @ 14:15:24
URL: http://wondergiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0