It feels like...

Hello! Hm , sitter här åh försöker ignorera Vidde. Han är jättepipig åh sur för att jag sitter i sängen åh han får vara nedanför på golvet! Tycker synd om han när han låter så ledsen men han är en envis liten sak så vi måste verkligen visa vem det är som bestämmer. Han får komma upp åh mysa när han slutat pipa i några sek åh lugnat ner sig!

Igår var vi iallafall ute på Restad , det blev påskmat , tårta åh en massa gott : ) jättehärligt väder också. Diesel (Robbans mammas hund , en Jack Russel) åh Vidde kom jättebra överens åh lekte i stort sett hela tiden. Diesel blev lite skraj när Vidar hoppade upp åh hängde sig i hans käraste ägodel (ja ni förstår vad jag menar) haha , stackars Diesel! Men det gick iaf kanonbra åh det känns ju skönt för de kmr ju blir fler ggr vi åker dit liksom...

På kvällen åkte vi till Patte , endel grillade åh vi hade också med oss kött mm men vi var proppmätta efter all påskmat så vi skippade grillningen! Jag fick en flaska Asti zinzano av Stina , men den var inget god den var så himla söt. Så det slutade med att Pillan , Pattes mamma gjorde goda drinkar till mig ist hehe , jättegoda : ) det var iaf trevligt tills vi var på väg hemåt , tyvärr....Jag funderar på att skippa alkohol helt för ett tag , inte för att jag inte klarar av att hantera alkohol osv utan för att jag ser hur det förändrar åh förgör vissa andra , åh jag klarar inte riktigt av det mer...det räcker nu , enough....

Det känns som att jag lyssnar ,
men som att jag ändå inte hör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0