It feels like summer...

Nu är jag snart klar med berget av tvätt , det hänger på tork. Skönt att ha det gjort men det var rätt jobbigt att pallra sig upp kl 7 imorse efter att ha varit uppe 5 också åh varit ute med Vidde. . .

Var i väg på systemet med vonkan för en stund sen , självfallet så fanns inte min cider : ( de har aldrig den vid coop. Så det fick bli en flaska vin åh några andra cider. Vonkan fortsatte sedan vidare till stallet åh jag är nu hemma. Ska göra mig iordning om en stund , Stina åh Janne e på väg hit med flyttkartonger åh sen bär det av hem t fam Andersson för grillning! : ) Vidde ska med så idag får han busa med världens finaste Zacko åh så Kinda om hon törs :P

Aja , have a nice day..lägger in lite kort från Viddes dampryck han fick i sängen imorse :b

   

Kommentarer
Postat av: jess

om er hund blir kidnappad så måste ja tipsa i förhand, de e emil som e skyldig!! haha, fan nu tjatar han ännu mer om en hund! å ja som inte ens vill ha nån:/ ja e lite nyfiken på en sak: när vi ropar på dig så säger vi: zätaaaah! va säger robban? e de zätaaah eller ropar han emeliiiie?;)

2009-04-26 @ 01:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0