Im sorry dude's...

Oj oj vad dålig jag är på att uppdatera , men tiden räcker helt enkelt inte till. Jag jobbar till 20 denna vecka åh efter det så är det bara att bege sig hemåt åh packa åh greja. Vi har fått nycklar till lägenheten nu så Robban åh Patte är där åh målar åh grejar på kvällarna. På fredag går flyttlasset , hoppas på att vardagsrum åh sovrum är klart då men det blir nog svårt att hinna till dess. . .

Jag ska snart ta cyklen till rusta åh handla en tapet , som vi ska ha som fondvägg. Robban hatar eg rustas färg åh tapeter men jag övertalade honom till att en vägg med deras tapter kan väl inte vara så farligt! :P De har ju faktiskt riktigt snygga tapeter på rusta! Åh vi har bestämt oss för att inte lägga ner för mkt egna pengar på hyreslägenhet nu så detta blir perfekt : ) sen hem åh lämna dem åh sen börjar jag jobba kl 12 - suck! Skulle behöva ledigt ett par dagar för att hinna med allt känns det som...

Mamma är iaf här nu åh hjälper oss tvätta fönster - THANK'S ♥

Imorgon kommer Carro hem från Thailand , 2 månder har gått sjukt fort men det ska bli så roligt att du kommer hem igen , synd att jag inte kan möta dig på fredagen då som du skrev =/ men vi hinner ju ses iaf! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0