Idag är jag på topp!

Tjingeliing : ) vilket underbart väder det är idag , såg inte så lovande ut när jag vakna imorse men sen sprack det ju upp. Kom hem från jobbet för en liten stund sen , helt slut i kroppen (mest bena) så nu ser jag fram emot en ledig åh skön helg! På vägen hem nu när jag gick i solen så blev jag på världens festhumör - Carro kom hem , du är ju min partypingla! Ne , men ännu har jag/vi inga speciella planer för kvällen , vi får se vad som händer helt enkelt...

Imorgon ska vi iaf ut till Restad på middag , mamma åh M ska med - hm hehe det blir nog kuwl ; ) Det är Robban som pysslar åh donar så nu ska släkten ses o lära känna varandra lite bättre ^^. De har ju setts lite förut , men nu blir det lite mer special liksom : )

Jag har inte så mycket mer att säga förtillfället , bara att jag/vi längtar en massa tills på onsdag för då kommer vår lilla bebis hihi , åh så att jag älskar min snygging en väldans massa! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0