I wanna do something with my hair..

Tjingeliing! Har precis druckit lite kaffe åh ätit en straccatella sandwich (glass) god var den men den slog inte pepparkaks sandwichen hihi. Annars har dagen gått åt till att göra i princip ingenting. Vi träffade min bror åh hans hund Lizzy en sväng ute förut , Vidde tkr hon är lite läskig men det är nog för att hon är så framfusig åh klumpig! Men det gick iaf bättre åh bättre...efter det lagade vi lite mat åh nu chillar vi i soffan bara. Funderar på att utklassa Robban i ap-buzz som jag gjorde hela 3 ggr igårkväll ;P vi fick även ngt dampryck åh började köra grisen - när man kastar boll till varandra ni vet åh den som tappar flest först bli grisen haa , jag vann även det ; )

Är jättesugen på att färga håret på ngt roligt sett , fortfarande vara blond alltso. Men typ , bli lite blondare kanske , känner mig typ gulhårig just nu ;s men iaf , typ bli lite ljusare genom att göra mer blonda slingor åh sen skulle jag vilja göra tunna tunna , spridda ljust ljust bruna slingor. Svårt åh förklara...aja vi får se : )

Messade med Elin förut , bebben kan ju titta ut närsomhelst nu : ) tiden har gått så sjukt fort! Det är beräknat den 8:e maj men det kan ju hända att h*n kommer tidigare liksom , guu så spännande!!

Jobb imorgon igen , 11-19 denna vecka åh det ska bli grymt skönt! Nu tjatar Robban på att jag ska skippa datorn åh krypa upp i hans famn! : ) Kan inte låta bli att skratta åt han för han har börjat härma "Mia & Klara" (om ni nu sett det programmet?) åh säger mammi t mig åh pappi till sig själv ända sen Vidde kom åh det låter så sjukt fult åh fagiiit haha!


Kommentarer
Postat av: Candra

Jag fyller år 8Maj =p

2009-04-20 @ 15:14:24
URL: http://redhed.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0