I love this weather <3

Hello hello : ) fortfarande lika underbart väder idag , väldigt uppskattat när man är ledig! Fick sovmorgon till halv 9 idag , då vaknade Vidde åh ville ut , sen efter det somnade vi om till kvart över 11 eller nåt - skööönt!

Gårdagen var mysig , det blev ju grillning åh sådär (kort kommer senare om jag orkar). Vidde var ju med , Zacko den stora hunden luktade på honom åh vifta lite på svansen sen var han inte spec intresserad mer han är ju jättegammal (13 , snart 14?) så han tkr väl valpar är lite halvjobbiga. Kinda den lilla hunden tyckte inte alls om Vidde , men iofs tkr hon inte om några andra hundar typ , beror troligtvis mest på rädsla åh osäkerhet. Men Vidde fick lek åh uppmärksam av alla andra som var där så han trivdes bra ändå ;P

Blev endast 2 cider igår , var inte sugen åh så var jag så himla trött åh likaså vonkan men det var kul att bara umgås lite iaf. Tog spårvagnen hem med Emil åh Jess åh trodde jag skulle få komma hem åh sova typ men väl hemma så var huset proppfullt med folk , det var väl en 10 st iallafall. Så då var det bara att slå på leendet åh försöka att inte vara allt för osocial ;P Lizzy min brors hund var ju här också , Robban var hundvakt åh jag blev så glatt förvånad för hon åh Vidde har inte "kunnat" leka för att hon är så stor , livlig åh fruktansvärt klumpig men igår var hon så himla duktig åh det gick hur bra som helst även om man får passa dem hela tiden , så det var roligt att se : )

Runt 1 halv 2 drog folket hem åh vi kunde hoppa i säng , grymt skönt! Jag tror vi slockna på några minuter alla 3!

Jess; haha , bra då vet jag vart jag ska hämta vidde om han plötsligt skulle försvinna ; ) Men du , det är jättemysigt med vovvse även om det är mkt att tänka på åh göra när den är valp , så jag förstår att Emil vill hihi. Dock så borde han kanske tänka på sin allergi i första hand knasbollen!

Sv nr 2;  Robban säger inte Zätaaah :b han gjorde det ibörjan när vi inte var tillsammans om han pratade om mig vet jag. Men nu så säger han Emelie , Älskling eller min lilla prinsessa ; ) haha...vf undra du de? :P Btw , jag lägger in skäggbilden på Emil åh Vidde sen xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0