I keep u inside , forever..

Tiiiiisdag today , hade hellre velat att det börja närma sig helg :b men det går säkert fort (?) Imorgon jobbar jag ju bara 3 timmar också för sen kommer lillfisen till oss så då måste vi ju ta emot han hihi..Jag har drömt om honom inatt och om min bror Jim som jag jättegärna skulle vilja följa med till ihelgen , mamma mfl åker dit då åh stannar nästan en vecka. Saknar dem =| men i sommar kommer vi iaf i nån vecka åh det ska bli jättemysigt! : ) Jag är så glad att vi finns i varandras liv nu allihopa åh jag hoppas det förblir så! Vi har förlorat allt för många år redan...

Jag sitter åh laddar krafter för att orka gå åh duscha , göra mig iordning åh så käka frukost! Jag är inte sugen på nåt av det förtillfället , meeen I have to! Börjar 12 slutar 20 idag med. Igår måste vi ha sålt glass till hela Norrköping (?) antar att alla kommer en sväng idag också när vädret är så bra..funderar på att införskaffa en mjukost tills idag ifall ngn mer önskar det , haha ; ) nevars..

Ladda kameran också , jag vet att jag är dålig på att lägga in bilder. Men det är just det , jag tar ganska mkt kort men orkar aldrig lägga in dem för att det går så segt. Men jag ska skärpa mig, jag vet ju att det är många som vill se en massa kort på Vidar (om han nu ska heta det) så jag ska göra mitt bästa! : )

got to go , baba..

Kommentarer
Postat av: Kicki

Nämen vad skönt för er :) Har ni nått knep att dela med er av? För det här går mej verkligen på nerverna! :P

2009-04-07 @ 10:15:26
URL: http://kickilotta.blogg.se/
Postat av: Elin

får ni vovven idag?:D jag tycker Milton är finare men vidar är också fint :) kram!

2009-04-07 @ 12:18:47
URL: http://elinfredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0