I just call , to say...

Herregud vilken dag , jag är så jävla slut i kroppen (-och knoppen). Det har varit fullrulle på jobbet från att jag börja tills jag sluta i stort sett. Hade världens träningsvärk i rumpan innan jobbet (haha undra varför) åh nu har jag ont i bena , vristerna åh ryggen efter allt stående! Jag kände för att lägga mig ner på golvet åh skrika ett antal ggr då jag var så trött men räddningen åh det som fick mig att orka lite till hela tiden var en dam som skulle beställa en violkula med en klick mjukglass på , ist för att säga så så sa hon: "En violkula med en liten mjukost klick på",  jag kunde inte sluta skratta åh bara jag tänkte på det så blev jag genast gladare. Och så fick jag en energi åh lyckokick av min älskade Robban , hade ett missat samtal från honom så ringde upp lite fort när jag fick tid åh fråga vad han ville , hans svar var: "Jag ville bara säga att jag älskar dig" sötnoooos , du gör mig lyckligast!

Nu ska jag typ bädda upp sängen åh krypa ner , titta lite på tv åh mysa med min sötnos..

just forget about me..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0