first night completed!

Godmorgon! c(= Natten har gått över förväntan , bebis vaknade till åh pep lite typ varannan timma men såfort jag satte ned handen i korgen så somnade han om så så jobbigt har det faktiskt inte varit denna natt. Visst att jag inte sovit spec hårt men jag trodde det skulle vara mycket värre : ) - jag lär väl vara död ikväll efter jobbet men! Gick upp straxt efter 7 åh ut , då kissade han en gång. Sen gick vi opp igen åh då åt han åh drack jätteduktigt. Tänkte att det var bäst att gå ut igen då åh det gjorde jag rätt i för när vi kom ut kissade åh bajsade han nästan direkt : ) så duktig! ♥

Jag har ingen lust att jobba idag , vill vara hemma åh mysa med mina grabbar ju hihi..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0