Fattar ni hur vidrigt det var (?)

Hello hello! Phuu , jag är så sjukt trött i huvudet (-och kroppen). Idag har det varit fullrulle på jobbet , massvis med folk hela dagen typ. Det är jobbigt när köerna aldrig tar slut , det vore skönt om man hann chilla 2 min men icke :P men det ska vi väl vara glad över eg , det blir bara så jobbigt efter några timmar! Efter jobbet åkte jag direkt till mamms , Robban var redan där åh hade börjat måla , åh så åt vi mat o sådär. Sen gick jag hem åh gjorde matlådor , duscha mm åh nu sitter jag här åh har målat naglarna precis : ) det blev ganska fint , bara så tråkigt att naglarna är så ojämna efter att vissa gått av osv , då är det lättast att klippa ner alla åh börja om :P Men jag gilla nya lacket iaf! Rooooosa : )

Jag var med om ngt SKITÄCKLIGT idag på jobbet , det var en gubbe som hade beställt glass åh precis när jag skulle ge honom pengar tillbaka så drog han ena handen under näsan , inte nog med att bara det är äckligt så blev jag blöt på handen efter att jag nuddat hans - FATTAR NI (?) Jag fick gubbjävelns snor på handen. Jag ville bara kräkas ett antal ggr åh jag vet inte hur många ggr jag tvålade in händerna åh tvättade mig! Fy fäään....tänk dig för människa!

Nu ska jag snart gosa ner mig , är sjukt trött - hej hopp


Exakt en vecka kvar! : )

Kommentarer
Postat av: Leia

Alltid bra med killar som kan sin sak ;P Hahah.



Huhah.. Vilken äcklig gubbe :S

Kram

2009-04-01 @ 22:50:38
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Beauty By Beata

Jasså där ser man =)

Jag kommer ihåg att det var en blond, söt tjej med mycket masscara iaf =)

2009-04-02 @ 11:43:53
URL: http://beatas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0