busat i solen..

Nu har Jag , Robban och Vidde varit ute på gården åh lekt lite med mammas hundar : ) jätteskönt i solen! Nu ligger han utslagen i soffan åh sover som en gris hehe. Inatt var han ännu duktigare , pep inte alls mycket åh vid sex tiden gick vi ut åh kissa åh bajsa sen somnade vi om till halv 9 igen : )

Jag har gjort mig iordning lite , så gott det gick. Massor av mitt smink som är slut åh då blire inte lika bra ju :b Ska cykla till jobbet om en stund , jobbar t 20! Vill eg vara hemma men , pengar pengar : )

Här kommer 2 kort på Vidde i mammas famn..
 

Kommentarer
Postat av: Elin

kanske kan ta någon dag nästa helg? vart är det du bor? kanske till och med kan träffas vid halvars om det passar?:)

2009-04-10 @ 11:20:57
URL: http://elinfredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0