börjar bli tröttis!

Tjuho! Nu har vi varit på arken , köpt nytt halsband , koppel , lite godis åh så fick vi 1 kg torrfoder att testa då det inte tyckte det vi fick av uppfödaren var så bra. Vet eg inte vem man ska lyssna på men jag vet att fodret vi fick från uppfödaren är lite billigare. Man vill ju ge det bästa, men vad är eg det bästa (?) vi ska iaf testa det som Arken rekomenderade , det är det där kända märket som jag inte kan stava till nu Eukanoba , aja fristavning på den! Vi gick även förbi Halvars åh visade upp "tillskottet" alla tyckte han var helgo : ) åh han på Arken sa att det var det sötaste han sett hihi...

Okänt folk kommer också fram åh pratar åh frågar :b Robban har värsta brudmagneten nu ; ) hihi..Anyway namnet är bestämt , det blir Vidar han känns åh ser ut som en Vidar åh jag kom på mig själv , jag har ju skrivit Vidar i min almanacka mm. Milton är väldigt gulligt det också , men Vidar känns mer rätt. . .

Börjar bli trött nu känner jag , Vidar har precis somnat här i soffan brevid mig. Jag kanske också borde ta en powernap? Vi får se , vädret blev ju iallafall kalasbra nu : ) det trodde jag verkligen inte...

Det blir mkt hundprat nu i mina inlägg hih , hoppas ni står ut med det ;s


Kommentarer
Postat av: Elin

jag står ut:) är ju likadant i min blogg hehe

2009-04-09 @ 18:57:51
URL: http://elinfredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0