Äntligen helg! ( :

Hejsvej , nu är jag hemma (- eller det har jag varit sen straxt innan 20 men). Idag har det varit en massa att göra på jobbet , vi trodde det skulle vara hyfsat lugnt eftersom det är påsk osv åh folk åker bort men nopp där hade vi fel! Så det var väldigt skönt att sluta åh att det är fredag = en helt ledig helg! : ) ska njuuuta loss..

Mamma åh dem är på väg till Vilhelmina nu -avis- jag skulle mer än gärna följt med! Det enda som är skönt att slippa är tågresan , den är verkligen förj*vlig! Man har ont i hela kroppen efteråt! Fick ett mess av Jim förut btw (min bror) , han önskade Glad Påsk åh sådär...aja nog om det...

Vi sitter åh tittar lite på Singing Bee , Vidde ligger i Robbans famn på rygg åh sover hihi , sötnoos. Robban tycker jag sitter vid datan för mkt ( vilket jag INTE alls gör ) men tänkte iaf avrunda här :b

Imorgon blir det påskmiddag ute på Restad åh på kvällen ev grillning med Robbans kompisar...

Sleep tight..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0