Almost there..

Sorry för den dåliga uppdateringen , tiden räcker inte riktigt till som jag skulle vilja! =| Kom nyss ur duschen åh ska snart blåsa åh platta håret för att slippa se ut som ett ufo imorgonbitti. Grymt skönt var det att duscha iaf : ) Idag har det varit hyfsat lugnt på jobbet , jämn ström på folket liksom åh det är det skönaste! Fia , livar alltid upp stämningen en aning även om hon inte kände sig som sitt lyckligaste jag idag , man kan inte annat än skratta åh flamsa med henne iaf :P Fick sluta 20 så det var ju skönt...

Irriterar mig över att jag alltid blir påmind om saker ofrivilligt! Kan jag inte bara få glömma sånt som inte gör mig gott , eller glömma går väl inte riktigt men sluta tänka på det iallafall. Jag är nog ganska extrem av mig eg som blir ledsen el sur över sådant (som det jag syftar på nu). Om man vänder på situationen så har ju jag gjort precis samma sak. Men det hjälps inte , jag blir sur åh grinig ändå...kanske för att jag som sagt blir påmind om det ganska ofta även fast jag inte vill!! Det är väl där situationen skiljer sig , du blir inte det....var glad för det!

Skönt med fredag imorgon , det har jag längtat efter hela veckan ( : vet inte vad som hittas på ihelgen , jag hoppas mest på en fet sovmorgon på lördag hihi , det känns som att jag inte sovit en hel natt utan att vakna på 100 år - suck...


btw , varför känns det som så mycket rör mig just nu (?)
Ska jag se det som ett sammanträffande (?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0