ÅH , dumma dumma!

Jag tror jag tappat motivationen till att blogga lite , eller det känns som att det inte riktigt hinns med just nu. Ska försöka bättra mig ; ) men förtillfället är jag lite grinig,  vi hade trott att vi skulle få börja tapetsera i nya lägenheten mm redan på fredag , ska hämta rekvisationen imorgon åh allt åh så mailar jag han som har lägenheten igår åh skulle kolla så att allt var okey , för enligt honom så skulle han flytta redan i mars. Fick världens konstigaste svar tillbaka , men vi kunde iaf inte börja då. Hans andra lgh hade "dragit ut på tiden" åh han hade leverans problem (?) fatta nada...Blev iaf sjukt irriterad åh besviken nu när vi gått åh trott att vi ska få sätta igång! Åh om jag inte hade mailat honom verkar det ju inte som att han hade tänkt sig nåt heller ;s mupp! Aja , vi får se. Blir ju jobbigt att måla om åh tapetsera om vi ska behöva göra det när alla grejer / möbler är på plats...så stort är det liksom inte...

Har nyss duschat åh sminkat mig , ska ut med Vidar en sväng sen äta frukost. Sen ska jag pussa lite på min sötnos innan jag åker till jobbet , hoppas på att det är lite halvlugnt där idag faktiskt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0