Gulligt med hår - NOT!

- BURR vad det är kallt ute idag : ( var åh posta en massa crap till akassan nyss och så har jag varit åh tränat : ) åh nu vill jag inte gå ut mer idag!! Halvsegt pass idag , tycker musiken var alldeles för lugn åh aah , inte det bästa jag varit på. Och så tror jag aldrig att jag sett så mycket hår under någons armar som idag ;O tjejen hade mer hår under armarna än jag har på huvudet så det var ju gulligt! - Not. . .och så stötte jag på ngn jag helst sluppit , du behöver inte smajla så mycket du bara kan och hälsa på mig , jag tycker ändå inte om dig spec inte efter hur de behandlar MINA vänner. . .

Igår kom Emelie & Alicia hit , måste erkänna att jag var lite nervös inför det mötet då vi inte setts på väldigt länge och de ggr vi setts har det varit med alla andra tjejor. Men det var superkul åh se dig/ er : ) Jag har saknat dig en väldans massa. Hoppas vi tar oss i kragen o hör av oss oftare till varandra nu! Alicia hade blivit jättestor : ) ska lägga in kort på henne sen. Iaf så åkte vi åh mötte carro o elin på stan sen , gick en sväng och sen blev det fika/käka på fräcka : ) Jag åh Carro åt den berömda salladen mohah , den är så sjukt god! Och Elin fick sin efterlängtade blåbärspaj hihi sötnos. . På tal om Elin så ringde hon mig nyss och det bestämdes att vi ska ses imorgon efter hennes jobb - fuun : )

Mamma kom hit imorse , frågade om jag ville följa med till Jim ( min bror som jag aldrig träffat ) nästa vecka tors-sön. Skulle vara väldigt kul och lite läskigt ;s men jag vill ju självklart träffa honom nångång så varför inte nu. . .vi skulle diskutera allt när robban kom hem , för han ska med isf : )


och grattis till vonkelivunk om det går vägen - håller tummarna för din skull! : )

Robban , du är det bästa jag vet. Ingen är så älskad som du



Kommentarer
Postat av: Linda

Har du en bror till? När fick du reda på de?



Flitig läsare på din blogg;)



Kramar Linda

2008-10-15 @ 16:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0