up n down

mitt humör är förtillfället väldigt svängigt känner jag , men det är ju inget ovanligt när "tjejveckan" är på gång! Igår kväll var jag på sjukt dåligt humör (därav inget inlägg hehe) jag tyckte att allt var jobbigt och irriterande! Vissa drabbas av humörsvängningar , väldigt ont i magen , ryggen , svanken mm medan vissa slipper undan med allt - grattis till er! Jag tror jag drabbas av allt detta!!

Igår blev det iaf en trevlig visit hos Jeanette med Camilla åh Carro. J har nyss fått barn , en liten Wilma : ) Hon var så liten åh söt. Hon kändes så liten att man knappt tordes ta i henne hehe. På tal om barn , de känns som att alla fått eller ska ha barn , helt sjukt hur många de är! Men det är väl roligt , speciellt glad är jag för en viss persons skull : )

Tankarna kring Jim åh min "nya släkt" i Vilhelmina dyker upp i min skalle väldigt ofta just nu. Iförrgårr när jag tänkte på Jim så bara rann tårarna - Jag vet inte varför (?) glädjetårar I guess ? För jag är så sjukt glad att han finns och kommer fortsätta finnas i mitt/våra liv nu och jag/vi i hans. Som jag sagt tidigare , förut visste jag bara om att jag hade en bror. Hade aldrig trott att jag någonsin skulle få träffa honom. Nu har jag träffat honom och jag känner verkligen att jag har en bror till. Jag saknar er alla däruppe redan , det var så avslappnat åh skönt hos er. .men i jul ses vi ev igen : )

håller på åh tvättar , sjukt mycket tvätt denna gång - böhl!



Mamma åh Robban i Vilhelmina , vi skulle åka åh fiska här : )

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

va roligt att ni hade så trevligt med din bror och hans familj och att allt kändes så bra.

Ja, har lagt in dem som miniatyr. Trodde faktiskt inte heller dem skulle bli stora när man tryckte på dem. Vilken fin bild på din mamma och Robban. Länge sedan jag såg er, Mammsen är sig lik.

KramKRam

2008-10-30 @ 14:41:17
URL: http://hjartebarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0