underbaart!

Nu är vi hemma igen, kom hem 05:45 imorse och började vår resa igår efm 16:45! Tågresan hem var en mardröm. Vi hade hoppats på att tåget skulle vara så gott som tomt så man kunde ta lite extra plats åh typ lägga sig ner. Men nix , tåget var i stort sett smockat , jag är genomförkyld och febrig så jag hade tillräckligt ont i kroppen och hade gärna sluppit att sitta som en packad sill och inte kunna röra mig istort sett! Meeen , nu är vi äntligen hemma. När vi la oss i vår egen säng imorse kunde varken jag eller robban sluta säga " åh vad skööönt det är , mmmmh , fyfan va skönt " haha. Han ligger fortfarande åh sover , men jag kunde inte sova mer. . .

Min bror Jim
Han verkar vara en underbar människa! Jag är så glad att du lyckats ta dig så långt som där du befinner dig nu trots allt du fått utstå och kämpa dig igenom! Han har världens finaste och mysigaste barn åh fru. Bor på en mysig gård med hundar , kor , katter åh gäss o mer djur har det varit och lär väl bli! Det känns skönt att inte bara veta att jag har en bror , nu känner jag att jag har det också! : )


Hans fru fick oss verkligen att känna oss som hemma , allt kändes verkligen naturligt och inte ett dugg jobbigt! Barnen , åh vilka sötnosar ( ska lägga upp kort , här el bdb ). Alla barnen var verkligen supermysiga , vissa en aning blyga men det är väl inte så konstigt. Men jag åh Oscar fann väl varann direkt , eller han mig först tror jag :P hehe. Det blev liksom han åh jag! Vi satt brevid varann åh åt ( han bestämde de redan första dan ) han satt alltid i mitt knä åh myste. På "myskvällarna" som barnen kallade det så satt han i min famn där han oftast somnade tillslut. Han sov i mitt åh robbans rum , världens mysigaste är han! Annat som vi hunnit med är att fiska , lite läskigt blev det då man plötsligt hörde ett plums tittade mot bryggan och såg oscar under ytan i världens panik , men han kom upp på bara nån sekund , Jim drog upp han! Så det var av med alla hans kläder och av med våra egna så att han snabbt blev varm, åh det blev han : ) Vi har varit ute åh lekt , spelat spel , ätit en massa gott. Robban hjälpte Jim en hel del med korna osv : ) ( Jim tyckte han var super så han funderade på att behålla honom på gårn hehe ) Det var iaf en supertrevlig vistelse i Vilhelmina åh vi funderar på att fira jul där också :)

nu funderar jag på att gå åh handla nån frukost , finns inget bröd hemma. Sen ska jag försöka greja lite här hemma, om jag har ngn ork!  Som sagt , kort kommer senare! Lägger bara upp nåt/några här nu. . .

Oscar: )

min sötnos



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0