träningskort nästa : )

Godmorgon , idag är jag tidigt uppe - tyvärr. Var uppe första gången redan vid 5 , det är nåt fel mig mig vilket gjort att jag vaknat de mest konstiga tider på dygnet och varit döpigg senaste veckorna. Ibland har jag somnat runt 00:00 och vaknat vid 02 och varit pigg då ;s Men idag gick jag bara upp och fixa robbans frukost sen kröp jag ner igen och somna direkt. Vaknade av att R pussade mig innan han gick somnade om igen. Och precis nyss knackade hyresbostäder på dörren. Skulle fixa toan och alla andra småfel som uppstår mer och mer i denna lägenhet ;s Jag kutade upp och klädde på mig och försökte att inte se allt för yrvaken ut :b haha , och nu håller han  på där inne på toan med katterna runtomkring sig : )Ska soooooova igen , direkt när han går!

På torsdag ska jag köpa träningskort åh jag är så lycklig c(= thank's for the help bäjbi. Jag blir så sjukt rastlös av att inte göra nåt om dagarna =| så det ska bli roooligt rooligt. Hoppas att det inte är lika smockat med folk på förmiddagarna som det är runt 4-5 tiden då är det ju knappt så man hinner få en biljett asso ;s

Patti ringde mig igår , jag blev lite chockad först haha som du kanske hörde :b Men den 31:e blir det iallafall tjejkväll hemma hos henne : ) kul åh bara träffas alla tjejer , och vi som inte ses allt för ofta liksom hihi.
Och nästa helg den 18:e är det klassfest hemma hos Hanna - fuuun , hoppas alla kommer : ) Och nu ihelgen ev fest hos J , om jag följer med. . .


Igår när Robban kom hem så knalla vi ner till stan en sväng , han köpte 2 jättesnygga tröjor : ) och så blev det Ipren för min stackars mage mohaha , ibland äre jobbigt och vara tjej!  På torsdag får jag pengar och det är en massa saker jag vill / måste köpa och nu när jag är ARBETSSÖKANDE så gäller det ju egentligen att hålla hårt i de slantar jag har. Men jag behöver verkligen nya skor , flera par egentligen. Ny vinterjacka ( men de satsar jag nog på nästa månad ) men tröjor , tröjor , tröjor. Vet inte riktigt vad för tröjor jag är ute efter men det blir att ta några rundor och hoppas på att hitta nån/några iaf : )

nu ska jag kolla hur de går för toasnubben , det tar en j*vla tid iaf  - Jag är trött!!
Han ropa precis: detta går inte laga , så ni får en ny toalett! wiho : ) skönt!

Jag vill också att du ska komma hem åh krypa ner hos mig igen snygging ; )
Sängen är stor åh kall utan dig. . . ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0