the day before the big day (?)

yes , imorgon bär det av till vilhelmina : ) tåget går 06:28 el nåt sånt så det blir att gå upp väldigt tidigt. Ska bli så spännande. Jag tror jag är lite nervös ändå eller jag vet inte. Jag undrar hur de kommer kännas (?) Har nyss varit på Ö&B och köpt Tom&Jerry godispåsar mm till småttingarna. Mamma pratade med Jim ilördags , han hade berättat för barnen att farmor , hans syster Emelie och Robban ska komma. Så nu springer ena ungen Lucas och gapar " Lobban ska komma , Lobban ska komma" haha , han har nyss lärt sig prata men kan inte säga R - sötnos : )

När Robban kommer hem ska vi åka direkt ut till restad , vi ska käka och så hemma hos S & J : ) Och kvällen kommer väl gå åt till att packa mm , ska gooooosa massa med Atlas & Akilles ocksa ( katterna ) för de ska ju vara ensamma massa nu : (

och nuuu så tänkte jag fräscha till det lite här hemma , katter är sjukt duktiga på att stöka till asso ;s åh imorse vaknade jag av att ngt krascha i köket , ena ljushållaren på bordet som jag älskar hade akilles haft ner i golvet så den låg där trasig i en miljon bitar! Det är inte lite saker som gått sönder pga dem! Jaja , PUSS


btw , du är väldigt underhållande , vet du de ? ;P

Kommentarer
Postat av: Linda

Hallo. Försöker klura lite varje gång jag hör att du har en bror till. Att din mamma är farmor och du faster;) Gu va roligt! Men alltså måste de vara din mammas son. Som hon har fått innan dig och Micke. Hmmm Ja du får ta och berätta nån gång när du har tid;) Hoppas resan går bra! KramKram

2008-10-22 @ 15:33:55
URL: http://hjartebarn.blogg.se/
Postat av: Hanna

Lycka till imorn gumman, ska tänka på dig! =) Hoppas det kommer bli kanonbra! Var rädd om dig! Puss <3

2008-10-22 @ 19:32:59
URL: http://hannawernhede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0