Såg ni (?)

Var det ngn som såg Generation fett igår (?) ohhmyyy , säger jag bara. Jag var typ chockad efter att ha sett programet. Hur kan man vilja se ut sådär ? Hur kan man vilja bli ännu större ? Hur kan man äta så mycket ? Hur kan man inte vara rädd för att dö pga sin fetma ? Hur kan man vara så ego att man hellre satsar på åh bli fet än lyckas med sina barn ? Hur kan man tycka det är upphetsande att mata sin fru och se henne bli fetare o fetare? Det var ju helt sjukt och jag blev riktigt äcklad! Åh stackars barn , vilken uppväxt de får när deras mamma inte kommer kunna göra ett skit med dem inom en snar framtid bara för att hon kommer vara för fet för att röra sig ;s aja. . .

Biljetterna är bokade nu , så nästa vecka den 23:e åker vi till Vilhelmina till min bror : ) Robban ska också följa med , vi kom fram till att jag kan inte sova utan honom åh vara ifrån honom så länge och det var ömsesidigt ; ) hihi . Det ska bli spännande. Undra hur de kommer kännas (?) lika bra som det gjorde för mamma (?) Jag tror det blir bra. Det är helt sjukt egentligen , jag är faster till 4 små grabbar och till 1 liten tjej : ) tågresan dit  (och hem) blir väääldigt lång - 12 timmar! Det blir åh proppa i sig en hel del åksjuketabletter I guess :b Jag kan bli vääääldans åksjuk ibland! Vissa av er som läser förstår väl ingenting nu , då jag inte berättat hela historian om min bror Jim , som jag aldrig träffat! Men det är ett känsligt ämne eller inte längre kanske , men jag vet inte om det är rätt åh dela med sig av detta här bland massa okänt folk. De som känner mig vet ju allt : ) men vi får se. . .det kanske berättas nångång , det är en lång tråkig historia , men som nu blivit nåt väldigt väldigt bra : )

Jag befinner mig fortfarande i sängen mohaha , men sittandes iaf : ) Vädret är deprimerande idag :@ Jag tycker inte om regn åh blött . Åh så har jag sovit helknasigt inatt , vi har dubbelsäng men ibland så tror jag att jag sover på ca 30 cm eller nåt haha , robban är rätt bra på att ta plats ; ) När det inte går åh rubba honom så är det nästan så man får ligga åh hålla i sig för att inte dunka i golvet eller så får man skrika till och låta lite ilsken för då brukar han titta upp med en vilsen min och maka på sig xD Men du är sötast älskling åh jag vill aldrig behöva sova utan dig ♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0