Old times : )

Kom hem för en stund sen , jag sitter och kikar runt lite. Läste nyss en massa gamla blogginlägg på lunar och metro haha , kul och gå tillbaka sådär och läsa hur man mådde , vad man pysslade med osv. . .mest kul var det att läsa om "Norge tiden" : ) Jag har inte tänkt så mycket på det faktiskt , det var i lördags när Carro var här som vi pratade om allt för första gången typ , annars har man bara nämnt enstaka saker sådär. Men vi hann med en hel del roliga saker under de där veckorna faktiskt haha : ) Åh att vi stod ut att bo som vi gjorde, lägenheten vi delade med base , frolle och jonas var nog nästan mindre än mitt vardagsrum. Jag , carro åh frolle delad på en luftmadrass ( dock större än en sån vanlig liten) men ändå , jag fick panik på att sova vilket håll jag än vände mig åt så låg nån av dem och flåsade på mig haha , eftersom jag låg i mitten , men ibland vare allt mysigt så jag ska väl inte bara klaga : ) Uteställena var så great , människorna så trevliga. Jag älskade att jobba på uteställena Engelen och Scottsman de få ggr jag hann. Bjarne var så klockren , han var bartender på båda ställena. Och när jag jobbade så gjorde han alltid supergoa drinkar till mig som stod åh väntade på mig efter varje glasplockrunda mohaha :P Och festen med Bjarne och gänget som jag åh carro följde med på är väl ngt vi sent kommer glömma ;o hahaha! Och jag glömmer aldrig när jag , carro åh frolle hade haft "myskväll" hemma , base jobbade och jonas var på fest med jobbet. Så kommer han hem fullsomenkastrull och ska gå in till sig men innan han hinner göra de så flyger vi upp från luftmadrassen alla 3 och skrämmer skiten ur han hahaha , det var så j*vla roligt!! Det var trist att det blev som det blev , det var en rolig upplevelse men tyvärr så ser jag mest det hela som ett misslyckande om man ska tänka på i vilket syfte vi faktiskt var där ( att jobba , även om hela vistelsen bestod av mer festande än jobb hehe ) Men väl hemma , så träffade jag ju världens bästa Robban och det är det bästa jag gjort! ♥ Jag fick tillbaka min kontakt med vånkan som jag saknat en väldans massor under den tiden vi inte hade kontakt , jag flyttade till min egna lägenhet som så småningom inte blev min egen längre , utan min åh robbans så jaa allt slutade väldigt bra och kan inte bli bättre :))

Nu ska jag försöka få robban att avsluta sitt bilspel , han sitter här o muttrar och svär ( jag tror det går lite dåligt :b ) haha.

Puss så länge. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0