Miss independent

hiho , har suttit åh läst i min gamla blogg : ) det första inläggen åh en bit framåt väcker mysiga minnen. 1:e 14:e och 15:e december förra året minns jag speciellt hehe , fast jag har inte skrivit ut det i inläggen och inte på dessa datum heller! Jag vill tabort metrobloggen nu egentligen , men jag skulle vilja ha kvar inläggen för mig själv , kanske går åh spara på nåt sätt!

Gårdagen bestod av träning , Sara , Maria åh Camilla tränade också : ) Maria , vilken stjärna hehe. Du kan få vem som helst på bra humör , gick inte låta bli att skratta åt dig när du for omkring där med världens största leende på läpparna i 45 minuter haha. . .när pluttä kom hem så lagade vi mat och pussades lite mihi , sen tog vi en promenad till Ö&B och sen till  Sean och Phoenix . Robban gick åh sjöng nån galen låt på vägen och han lät verkligen som en fullgubbe el nåt när han sjöng så jag höll på att skämmas ihjäl haha , han skrålade självklart extra högt när det var folk i närheten. Och så såg vi världens roligaste gubbe eller världens roligaste "joggingstil" iaf HAHA , han sprang med underkroppen före överkroppen och armarna for som jag vet inte vad -  vi kunde inte sluta garva åt han hahaha!


Jag skriver senare , har lovat mami att jag ska gå ut med hennes hundar nu ( el för 15 min sen egentligen )


Ne yo - Miss independet!

Jon , Carro , Vickan åh jag ilördags : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0