massage c(=

Haalloooj!

Måndag , ny vecka , nya utmaningar. . .kom hem för en stund sen har varit åh tränat. Medelpass med cecilia (?) det var väldigt bra , hon hade riktigt bra och fartfylld musik vilket gör att man kämpar ännu mera : ) passet igår var också väldigt bra , en äldre kvinna ( inte gammal men omkring 40 kanske ) hon hade en massa reggaeton musik - grymt xD Känns skönt att ha kommit igång nu , dagarna känns inte lika långsamma och tråkiga c(= och så går tiden fortare tills min sötnos kommer hem ♥ imorgon blir de medelpass kl 12 , eller step med carro 17:30. . .

Ikväll är planerna ev bio - rallybrudar : ) hört att den ska vara bra. . .åh så ska vi käka tacos när R kommer hem : ) Igår när jag kom hem från träningen så hade R gjort jättegod mat och tänt ljus mm , - DU ÄR SÅ SÖT ÅH JAG ÄLSKAR DIG!!!

Nu ska jag duscha och sen ta mig an jordens disk ;o . bläh. . .

btw , ikväll ska jag nog flirta till mig en massage - I need it : ) men egentligen är det min tur åh ge , I know! Men jag brukar lyckas när jag vill nåt mohaha ;P

Bästa grabbsen , Robban & Phoenix :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0