life is complicated. . .

Varför är det så lätt att tvivla på sig själv (?) Hur kan en person man inte ens känner få än att känna sig så osäker ? Hela denna situation väcker frågor i mitt huvud som i sin tur leder till att jag väcker frågor. Jag vill inte ha dessa frågor besvarade egentligen , men min nyfikenhet om man nu ska kalla det så är stor - WHY ? Jag vet ju att jag inte vill veta.
Du får mig att backa 2 steg bakåt hela tiden ( utan att du vet om det ) och det är svårt att ta sig framåt igen. . .kanske är det tystheten , att det verkar så förbjudet att prata om som förvärrar det hela åh får mig att undra ännu mer ?

Robban frågade mig häromkvällen , finns det frågor som du vill ha svar på men ändå inte? Svar: JAA!! Det finns det verkligen , och jag avskyr såna frågor för det är svårt att släppa dem om de väl dyker upp! Antingen går man åh grubblar på dem eller så ställer man frågan. Och då är frågan , kan man alltid tackla det svar man får ?

Jag vet att jag skriver i gåtor , och det är nog inte så hemskt som det låter! Jag tror att om jag skulle utveckla det jag skrivit och förklara vad jag menar så skulle många känna igen sig!


anyway , jag tvivlar inte på min kärlek till min sötnos iaf åh inte hans kärlek till mig heller : ) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0