Never get enough. . .

wihuu , idag har jag köpt en massa roliga och nödvändiga saker ( TYCKER JAG). En ny vinterjacka då jag hatade min gamla redan förra året när jag precis hade köpt den - jag är konstig ibland! Ett par jättesnygga adidas shoes , jättemysiga vinterstövlar - längtar tills de bli massa snö nu c(= och ett par mockastövlar låg klack som är bra till vardags typ , ny foundation och en parfym till min sötnos : ) Jag har fått så mycket av honom , parfym , rosor en flertal ggr osv vid olika tillfällen så nu tyckte jag att han var värd denna parfym som förövrigt luktar väldigt gott vilket gynnar mig också på ett sätt hihi ; )  btw , så "firade" vi 9 månader i lördags ♥

denna dag har tillbringats med carruu min pärla åh hennes dude , vi har som sagt varit på stan , ätit jättegod sallad på fräcka som börjar bli en vana när jag är på stan med c hehe : ) mycket prat och flams precis som det ska va mohaha : )

När jag kom hem fick jag panik på allt , det kändes så stökigt och dammigt och blääähigt , så jag fick rycket. Diskade jordens disk ( i vanliga fall diskar jag nästan alltid direkt efter vi käkat osv men nu hade de inte hunnits med ) , slängde ut alla mattor , dammsög , torkade golv , dammade , rensade min garderob åh jaa , fytusan vad jag har varit duktig : ) de enda jag inte orkade med var städning av toalett osv - tar de imorgon!
 
Träffade Aina på stan , hon är söt hon : ) tack för ditt gullig sms btw hehe. . .

Nu funderar jag på att tvätta av mig sminket och göra ansiktsmask ( orkar jag ? ) men först hoppa på min plutt åh pussa han lite , jag tror han tror att jag är lite grinig! hejråå sålänge. . .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0