han svalde en hel korv :O

Söndag söndag söndag , jag tycker inte om söndagar! - Dom är så tråkiga!

lite update om helgen , ifredags var vi hemma hos Javi åh firade honom då han fyllde år. Det var trevligt men vääldigt segt! Det var alla som brukar vara med i grabbväg , sen var det väl ca 10 tjejer varav EN hälsade på mig & erica när hon kom typ. De andra satte sig i grupp vid köksbordet och slängde några blickar mot oss då&då. Jaja , senare upptäckte jag iaf 2 trevliga tjejer till - woho! Jag vet inte riktigt , men om jag kommer till en fest och det redan är lite folk där ( då menar jag inte 100 pers ) åh jag inte känner igen alla då brukar jag presentera mig och säga - hej hej! typ...Men dessa tjejer var iofs säkert 3 år yngre än mig , man kanske inte har kommit så långt då. . .det jag blev mest chockad över var att de som inte sa ett ord till oss på hela kvällen , satt åh tog kort på oss ? - HMM?! Sen bar det iallfall av till hugo och kort därefter hem :b

Igår , så blev det sängmys hela dagen typ hihi . Vi vaknade , robban gjorde jättegod frukost ♥ sen la vi oss i sängen igen , myste lite och somnade igen. . .tror vi klev ur sängen vid halv 5 på eftermiddan mohaha : ) - MYSIGT! Senare på kvällen åkte vi till lill-erik som också fyllt/fyller år snart och skulle ha fest.  Kliver in och där sitter 10-15 tjejer och leker med sina mobiler , fnissar och ser allmänt blyga ut. Vi chansade på att de var ca 14-16år , men de såg ut att vara typ 13. Alla grabbsen var där också , men jag kände att denna fest inte skulle ge nån av oss mycket då jag , robban , martin , erica och bullen ( minns inte vad du heter egentligen:b ) stod i köket och garvade och inte visste vad vi skulle göra typ. Jag & Robban hade dessutom bjudit med Peter och han fick verkligen INTE komma till lill-erik för mig haha , jag skulle skämmas över att ha bjudit med honom dit! Så vi mötte upp honom och drog t Leo ist , det blev iaf lite roligare. Det var en snubbe där som svalde HELA KORV?! Haha helt sjukt , den bara slank ner som ingenting. Denna gång svalde han bara en men han har visst svalt 7 en annan gång ;s och så shotta han ren sprit ( zaranoff el nåt sånt var de ) ur dricksglas ;s och det var inga små shottar - eeeuw! Jag höll på att spy av en shott och den dracks ur en äggkopp vilket var betydligt mindre än hans shottar haha :P Sen bar det av till wasa , ( Ja , jag vet wasa är crap ) men vi skulle se Governor Andy : ) 4:e gången jag åh robban såg han , han är grym : ) Skitgammal dyngskön snubbe mohaha. . .

Nu , har jag nyss vaknat typ . Robban är hos U , åh det är snaart klart : ) nu ska jag käka frukost och kolla vilket pass jag ska träna idag c(=


Governor Andy : )
Governor Andy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0