Fuck You Johan!

haha jaa , "fuck you Johan" var en stor del av klassfesten. Det var ett kortspel som jag tror att vickan kommit på själv (?) och vilket j*vla liv det var , forsens grannar undra nog vad vi höll på med haha. Kvällen var iaf jättelyckad , det enda tråkiga är bara att det alltid är folk som bagnar ur i sista sek. Och att Forsens data var totalt virusskadad vilket blev ett problem för oss alla då musiken spelades ifrån den , men det gick ju bra ändå hehe. Jag & Forsen körde lite innebandy , han stog i mål ( i en dörröppning ) och jag fick in ett riktigt stjärnskott på hans kind haha. Anyway , det var jättekul att träffa alla : ) det blir ju inte för ofta nuförtin liksom. . . och vi var ju trots allt världens bästa åh tightaste klass , det är mycket jag saknar. Carro drog upp ett skolminne i lördags och det var när vår lärare blev väldigt arg då vi pratade endel och inte lyssnade på henne. . .Läraren: Ni har ju förfan mundiarre hela bunten! Johan: Isåfall har jag förstoppning! Haha , Johan var alltid lika skadad ;P Sen bar det av  till otten iaf , roligt först men sen blev det riktigt segt så då mötte jag min sötnos så gick vi hem.

Igår låg vi i sängen hela dan åh bara myste , jag älskar det! Sen tog vi en väldigt lång promenad , vi gick dit . : )

Nu ska jag hoppa i kläderna , käka frukost och sen åka åh träna. Idag ska Maria åh Sara också träna så det blir fuun. Jag ska lägga in kort från lördags , vet inte om det blir här eller bdb. . .vi får se. . .

Robban åh jag gick åh prata gamla minnen igår , som första gången vi träffades , mess , händelser osv. Och nåt som vi aldrig kommer glömma nån av oss måste ju vara:

R: är den här din ?
E: ehöm , jaa vart hitta du den ?
R: hitta åh hitta , den satt fast !

hahaha , fyfan vad roligt det var OCH pinsamt , älskar dig bäjbi ♥


Kommentarer
Postat av: Vonkan

jag tror det e fler än bara ni 2 som aldrig kommer glömma det! jag vet att jag e en av dom iaf :P

2008-10-20 @ 18:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0