Fräääsiga tanter ^^

Kom nyss hem , har varit åh tränat och det var sååå himla roligt : ) Jag ville inte riktigt att det skulle ta slut mohaha. Köpte kortet idag , eller ja jag fick det aldrig då det var fel på deras kortmaskin men hon skrev på kvittot att jag skulle få det vid nästa träningstillfälle : ) Jag tycker det är så himla trevlig stämning på friskis , väldigt blandade åldrar och det gör det hela ännu roligare. Det är massa frääsiga tanter som ser ut som att de stått i spegeln i timmar innan de gått dit haha vilket innebär att de ser riktigt fräscha ut , sen är det endel äldre män , och självklart massa i min egen ålder - fuun : ) Jag är nästan sugen på ett pass till idag ;s men de kanske är dumt åh dra igång för hårt redan. . .

Precis innan jag skulle hem så kom de fram 4 tjejer till mig och frågade om de fick ställa lite frågor - javisst sa jag och svarade på dem lite fort ( det handlade om hemmagjorda smycken de ev skulle börja sälja o bla bla ) sen hinner jag gå en bit och då ploppar det upp en gubbe från igenstans brevid mig ( ? ) - Tror du på Gud frågade han och sen höll jag på att aldrig komma därifrån. Han sa att gud står utanför min dörr ( mitt hjärta ) och knackar på och vill bli insläppt - HMM?!
Sedan sa han att innan han mötte gud så var han ofta på systembolaget men nu istället för att bli berusad på alkohol så blir han berusad av guds närvaro haha - Jag tror jag håller mig till alkoholen! Folk som gick förbi bara stirrade ;o jag hoppas de förstog att jag inte kände honom , jag försökte visa det skapligt tydligt iaf xD För att komma därifrån skyllde jag på spårvagnen och småsprang därifrån. . .


Pratade med Phoenix i telefon nyss , samtalet var väl dock ganska ensidigt :P Han la iaf på i örat på mig efter en stund haha ( han är ca 9 månader ) och han är världens sötaste : )

Nu ska jag ta en dusch , sen måste jag gå o handla kattmat som jag givetvis glömde när jag var i affären nyss - morr!

P H O E N I X : )


Kommentarer
Postat av: Hannis

Åååååhhhh, har du börjat träna på friskis =D Jag tränar ju där nästan dagligen, huhu..... Kör du pass eller gym? Pusselipuss

2008-10-09 @ 20:13:20
URL: http://hannawernhede.blogg.se/
Postat av: Candra

Det blir friskis här för mig med ^^

2008-10-09 @ 20:56:38
URL: http://redhed.webblogg.se/
Postat av: Anonym

haha klart firre lägger på.. han tycker inte du säger någe vettigt :P

2008-10-10 @ 19:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0