Festhumör ^^

yes , slut på grubblerier idag. Nu är det glatt humör och klassfest som står på schemat : ) Ska duscha nu och börja göra mig iordning lite. Carro ska bjuda mig på middag innan vi beger oss till de övriga - romantiskt va ? ; ) hehe.

Under min ca 15 minuter långa vistelse på stan förut så hann jag bli uppraggad av 2 gamla fullgubbar - smickrande!!
Se en mamma som hade koppel på sitt barn , ett riktigt koppel med handtag allså haha .
Bränna de sista pengarna jag äger tillomed nästa vecka på kvällens "saft" mohaha. . .
Bli irriterad på systemetkärringen som gapa efter legg innan jag ens hunnit fram till kassan typ ( Ja , jag ser kanske liten ut ) men hey , ta de lite lugnt kvinna!!

Gårdagen var btw väldigt mysig , Phoenix är den charmigaste unge jag känner. Han framkallar så mycket skratt åh även om man inte borde skratta ibland så är det svårt att låta bli. Jag bytte även min första blöja på honom - stolt! ;P Och Robban fick äran att bada honom : ) sen blev det idol och en massa prat - mysigt! Vi blev även julgardiner , en vinterjacka och ett par julgardiner rikare! : ) Tack Becca , du är så gullig! Vi går alltid därifrån med nya saker hehe. . .

got to go , have a nice day dude's. . .


Me and C last year : )



Kommentarer
Postat av: Carro

Hej gumman! :) Ja det är omvårdnads programmet på komvux ja läser! Va kul vi ska ha i kväll :) Ses snart pusspuss

2008-10-18 @ 15:08:08
URL: http://carolinespetz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0