enough is enough

Fifan vad det är segt med endast en tvättmaskin , hade det funnits 2 hade jag varit helnöjd! Nu får man liksom tvätta en hel hemsk dag för att få allt tvättat! Men nu är det snart klart iallafall : ) Igår kom bror och Isabelle hit , vi spelade buzz osådär - trevligt! Sen kom pluttä hem och då lagade vi mat och myste mohaha ;) ♥ Åh idag blir det att åka hem till Stina åh Janne när Robban slutat , käka och skriva ut mitt cv åh de - finally! : ) haha åhjuste , ikväll ska jag se ngt program om feta kvinnor som tycker om att sätta sig på män haha hallå vad är det för värld vi lever i ? Jag har sett reklamen massa ggr nu så jag måste se programet xD "Skapliga madamer det där du" som robban brukar säga hahaha. .


Jag har haft väldigt låg energi den senaste tiden av olika anledningar! Men igår när jag stängde av tv:n och allt blev tyst , det enda som hördes var robbans underbara andetag så bestämde jag mig för att nu är det nog  , jag insåg att det egentligen har varit helt onödiga saker att grubbla över ;s ( kunde jag inte ha förstått det direkt och sparat mig den tiden och besväret som det kostat mig att gå omkring och tänka på dessa saker. ) Hur kaxigt det än låter så jag tror jag att det är bra att man i vissa situationer kommer till den punkten när man känner att endel är för små för att lägga energi på...enough is enough...


Nu måste jag ner i tvättstugan , igeeen! =|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0