allready up!

Fytuuuusan vad jag är trött - ögonen går i kors! Denna natt har varit helt knas. Somnade runt halv 12 och vaknade 3.20 åh har varit vaken sen dess. . .skulle gått upp halv 5 men det var omöjligt att somna om. Under hela min åh Robbans tid tillsammans så har han för första gången SNARKAT inatt - ni som känner mig vet vad jag tycker om snarkning!! Det är det värsta jag vet. Men pluttä du kan väl inte rå för de hihi , han är förkyld och då är det väl förlåtligt! ♥ och så har pyret ( ormen ) levt rövare i sitt lilla hem inatt och det gör att jag sover allt annat än gott hehe. . .

Har nyss fixat till mig lite , springer åh små packar lite men de känns som jag glömt nåt (?) men så är de väl alltid! Det enda jag kan komma på att jag inte packat nu är min plattång ( den är livsviktig mohaha ) datan ska med så den ska straxt packas ner. Btw , funkar mitt internet däruppe så lär det bli uppdatering. I annat fall så får ni vänta tills vi är back in town : )

Nu ska jag rosta mackor och locka upp min sötnos ur sängen , take care tills vi hörs : )

KAMEEEEERAAAAN , har jag ju glömt packa ffs!


Kommentarer
Postat av: Carro

Emelie va heter du på bildddagboken? puss

2008-10-23 @ 10:36:50
URL: http://linespetz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0