You don't know me

gomorrooon , som vanligt så är jag tidigt vaken. Små tittar på vakna med the voice åh sitter här , det var en grym 14-åring med nyss Junior Natural check him out → http://www.youtube.com/watch?v=nAiIlyGC25w och http://www.youtube.com/watch?v=H-3zov8UsJc&feature=related jag tycker han var svinduktig för åh vara 14 år : )

har ju inte så mycket att uppdatera er med såhär tidigt på morgonkvisten , frågan är om jag har det nångång men nåt brukar jag ju vanligtvis klämma till med :P Vid elva igårkväll så blev vi våldgästade av Patte , Toffe , Rille åh Matteus : ) Toffe var allmänt tyst , Matteus i sin egen värld och Patte åh Rille lika skadade ( men sjukt roliga ) som vanligt! Det vägrade åh ge sig av härifrån så efter ett tag fick robban slänga ut dem så vi kunde sova hähä : )

Fredag idag , älskar fredagar ( och lördagar ) känner mig glad åh sprallig , sitter åh lyssnar på SOJA - You don't know me , den får mig att tänka på min åh robbans första tid ihop hihi , den har han även när jag ringer till honom : )

Inga planer för denna dag förutom julklappshandling när robban slutat , kvällen återstår att se. Imorgon har vi lovat Becca åh Phoenix att joina dem på restad , de tar hand om huset över helgen så vi ska sova oså där : )

later...XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0