searching for myself

tråkigt nog så börjar jag få allvarliga sömnproblem ( verro , har du smittat mig? ). Det tar en evighet att somna för mig på kvällarna , när jag väl lyckas så vaknar jag efter några timmar åh är jättepigg! Häromkvällen somnade vi redan vid halv 11 eller nåt åh så vaknade jag: 00:42 - hallååååå liksom! Och om jag lyckas sova "bra" en natt så vaknar jag runt 05 nångång! Detta förstör mina dagar , jag måste vara sjukt understimulerad eller nåt!

Jag undrar hur man kan känna sig så osäker åh misstänksam utan att ha minsta anledning till det? (vad man vet om iaf) Det måste bero på dålig självkänsla. Jag har aldrig blivit sviken på nått sätt nångång i mitt liv egentligen. Men jag har alltid varit av den väldigt misstänksamma typen. Det skulle vara skönt åh inte vara den typen , det tar en väldans massa energi och det slutar oftast med att det är en själv som ser dum ut! Jag vet att det inte finns ngn som helst anledning till misstänksamhet , det är jag som är problemet i detta sammanhang - Jag ska jobba på att bli en annan "typ" ; ) Det känns dock som att vi är ganska lika på detta plan hehe. . .och helt i onödan!

Jag vet inte om det är all överflödig info som skapat dessa känslor? Jag brukar vara stark och känna mig stark , men nu i en tid så har jag känt mig allt annat än stark , det börjar gå framåt men jag är inte framme på den punkt som jag vill än! Jag blir så frustrerad , jag vet att detta endast har med mig själv åh göra och jag förstår inte varför dessa saker egentligen stör mig ? Det är ju precis samma sak för dig om man vänder på situationen bara att jag vet lite mer än jag borde och skulle vilja åh lite mer än vad du vet. . .

Jag ska jobba på saken , för att bli bättre åh starkare , bli mitt vanliga jag! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0