Carruuu - good shit !

Ska snart ta en promenad till Carro , vi ska promenixa ihop : ) men först ska vi springa förbi några butiker på stan har jag bestämt! På tal om Carro så är hon rätt bra , eller väldigt bra. Hon är en sån man kan prata med om vad som helst utan att hon dömmer en ( jag menar inte att mina andra vänner gör det nu ) , hon är väldigt bra på att lyssna och sedan ge respons på det man sagt , hon är inte den som bara håller med utan hon svarar o säger vad hon tycker åh tänker om det hela ( vad det nu än är man pratar om ). Ibland kanske hon inte alls håller med mig om det jag tycker/säger och då är hon inte sen med att visa/säga det åh det är lite kul för det får en att tänka till en extra gång. Det kan leda till att man börjar tänka i helt andra banor och det man sett som negativit kan plötsligt bli nåt riktigt bra. En annan grej jag tycker om också är att hon pratar så mycket om allt och inget , jag tycker om när folk pratar haha : ) Inte när jag ska sova , men annars hehe. . .

akilles ( katten ) fick precis höra en åh annan svordom från mig då han klev på avstängningsknappen på datorn åh hela skiten dog! Tack åh lov så sparas ju det man skriver i ukast - braaao!

Mamma berättade nyss att min sötnos oscar ska/har skickat nåt till mig på posten : ) hihi spännande! Jag saknar er men vi ses ju snart ( 20:dec ) :)

nu har jag suttit här för länge så nu får jag väl typ springa till carro istället för att gå :P

Kommentarer
Postat av: Hannis

Pluttan... Ska du göra nåt på lördag? Kanske kan ta en mysig fika då? =) Hör av dig om du kan!!



Puss puss <3

2008-11-13 @ 19:44:25
URL: http://hannawernhede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0