so what the hell do we do now?

jag tröttnade på min bloggdesign ( filåt candra ) men den kändes lite för magisk åh mörk , jag vill nog köra åt det gulligare hållet som jag var inställd på från början. Har dock sparat " mallen " ifall jag skulle ångra mig : )

igår blev det date med vånkan , vi var på skopunkten , expert ( btw, fan vad krångligt det ska vara att få ett kvitto , jag har ju gjort allt ni sa till mig åh göra åh ändå blir ingenting rätt , det står ju fel på kvittot - morr! ) sen var på vi maxi åh sen käkade vi på Mc donalds - nyttig nyttigt! Pratade en massa minnen , mest om förra vintern haha guu vad roligt vi hade..

Planerna för denna dag/kväll ser också lovande ut , det ska bli mysigt : )

ibland är det skrämmande hur en låttext kan passa in så sjukt bra med verkligheten , dock är de oftast de sorgliga åh tunga texterna som gör det = | anyway , funderar på att lösenords skydda min blogg , men ändå inte. Meningen är ju att vem som helst ska kunna läsa åh på ett sätt vill jag de och på ett sätt inte. Jag skulle vilja skriva vissa saker mer utförligt men känner inte att jag kan , att jag kanske sårar nån och anledningen till att jag inte kan eller känner att jag vill är för att vissa människor " gottar sig i andras olycka " och det är knappast det jag vill uppå om jag skriver om ngt som hänt , ngt som känns jobbigt , ngt jag är ledsen över osv osv. Det kanske även är dumt att bli för personlig såhär offentligt. . .Jag får väl skaffa mig en dagbok åh skriva av mig i , endast för mig själv : )

you ain't backin' down
and i ain't backin' down
so what the hell do we do now?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0