what goes around comes around. . .

det snöar just nu : ) mysigt - jag älskar snö sålänge det inte är blött åh blaskigt. Det är dock pyttesmå flingor så det lär ju inte bli ngt som ligger kvar direkt! Jag blev ännu mer sugen på att plocka fram julgrejerna nu , sätta upp stjärnorna i fönstren mm , men mest sugen är nog robban för han har sagt ett antal ggr nu att han vill plocka fram sakerna : )

vi hade lite tävling hemma hos carro åh peter igår , om vem som gjorde mest armhävningar ( tro mig , peter fick sig ett gott skratt när han kollade på oss ) haha. När Robban kom efter jobbet så försökte jag åh carro anordna en tävling mellan peter åh robban om vem som gjorde flest osv , det gick de dessvärre inte med på. . .istället så slog robban ihjäl mig med peters boxningshandskar men påstod att det var jag som hoppa rakt in i "slagen" haha oooofta! Men det jag skulle säga var att av de få armhävningar jag gjorde så känner jag det konstigt nog idag i typ bröstmusklerna :s haha.

Idag skulle det blivit tacos o lite sånt hemma hos Mli , hon hade bjudit hem mig , carro åh elin men hon hade tyvärr fått magsjuka över natten. Så jag vet inte riktigt hur planerna för dagen ser ut nu :P det blir nog lugnt , robban kommer ju hem om inte allt för länge iallafall : )

på lördag är det fest , avskedsfest för anna som åker till australien om 1 vecka i 1 år eller mer - funfun .

nu ska jag studdsa in i duschen en snabbis , later. . .

nu ringde älsk , vi är bjudna på middag hem till Becca åh dem så det blev visst planerna för ikväll : )


Det betyder att jag får träffa denna sötnos idag : ) ↓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0