uppmuntrad : )

Jo nu är jag lite uppmuntrad , tack vare älskling och tack vare snickarjäveln även kallad Martin : ) han kom hit åh var på ett himla bra humör och var väldigt peppande åh jag tror det gjorde susen ( åtminstonde för ett tag ) men vi kan ju hoppas på länge! Och Robban som bara är så söt som man kan vara , vi var på stan jag skulle bara fort in på systemet åh sen möta honom åh när jag kommer ut så står han där med blommor - igen ♥ " Det är fredag , åh jag älskar dig " var hans anledning : ) Jag älskar dig så mycket sötnos. . .

ikväll blir det lite rajraj , vi ska hem till Rikard åh där är väl de vanliga : ) Ska göra mig iordning nu .

träffade Pamela på systemet , kul åh höra att man anses vara en normal åh mycket bra flickvän till Robban : ) sånt blir man glad av att höra att andra tycker!

later dude's. . .

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag gör inte mkt annat än jobbar =/ är undersköterska nu och ska läsa vidare nästa år till socionom :) Jag jobbade då tyvärr, men vi får väl se till o dra ihop det en gång till, men inte ofta alla kan samtidigt iofs :/

2008-11-08 @ 12:47:36
URL: http://cecilea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0