u can't handle me

Nu har vi bestämt oss och biljetterna är bokade , det blir åh fira jul i Vilhelmina. Jag , mamma åh älskling : ) Det ska bli supermysigt med alla barn åh allt. Vi åker dit den 19:e på kvällen och hem den 25:e på kvällen. Kul åh komma lite tidigare än dagen innan julafton , nu hinner vi baka julgodis med barnen åh en massa annat mysigt : ) Jag hoppas tågresorna blir bättre denna gång men det är väl tveksamt men tanke på vilken tid vi åker.

sitter åh funderar på vad jag ska göra idag , alla jobbar åh vånkan är istallet så ensamma jag ska försöka sysselsätta mig själv mohaha ; ) Jag funderar på en tur till stan åh börja kolla lite julklappar , inte köpa dem men kolla ut lite passande stuffs ;P Det blir mycket julklappar nu när vi ska dit upp , 5 ungar ;o åh sen är det ju en en massa andra som man också ska köpa till + så fyller Robban år den 18:e dec c(=

nehepp , nu ska jag duscha åh fixa till mig lite,  lateeeer. . .


hur kan man vara sån , det är ju inte bara i denna situation (?)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Nej men hej, vad gör du nu förtiden? =)

2008-11-05 @ 22:16:03
URL: http://cecilea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0