stupid dreams , go away

Har ni nångång drömt ngt så läskigt att ni ligger i sängen under täcket åh inte vågar röra er ? Det hände mig nu tidigt imorse. Jag vill inte skriva vad jag drömde ( än iaf ) för jag får världens bild framför mig när jag tänker på det. Det skulle säkert inte låta spec otäckt om jag berätta men för mig var det så verkligt åh ah fyfan! Det kändes som att jag drömde väldigt länge , åh när jag väl vakna så kunde jag inte röra mig , vågade inte röra mig. Det kändes som om ngn låg uppepå mig, över precis hela mig ( den känslan som sara beskrev ). Jag låg som förstelnad i ca 2-3 minuter innan jag tordes röra mig , sen kastade jag mig på Robban , han höll om mig ett tag och sa typ: det var bara en dröm , det var bara en dröm omochomigen åh tillslut blev jag lugn! Jag hatar mardrömmar - vart kommer de ifrån?

Robban pussade mig och sa sov gott innan han gick , men jag känner att jag inte vill försöka sova än. Det blir nog tv:n ett tag innan för att komma på andra tankar - Disney chanel here I come hehe : )

Jag är jättenöjd över min blogg ( : det enda som ska ändras är texten , den ska bli grå och rubrikerna blå. Bara skifta om lite liksom. Candra är en pärla. . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0